Kvě 172010
 

Velmi účinná technika, která účinkuje na 90 procent praktikujících lidí, je technika vyrovnání kyslíkového deficitu mezi levou a pravou mozkovou hemisférou.

Toto krátké cvičení nám pomůže nalézt nejen zpět ztracenou rovnováhu, ale má za následek i celkově trvalé zklidnění emoční složky. Cvičení začíná účinkovat po pátém až sedmém opakování. Cvičíme pár minut, dvakrát denně. Posadíme se ke stolu nebo do pohodlného křesla a pravou rukou si přidržíme pravou nosní dírku. Levou provedeme nádech v délce trvání šesti vteřin, po nadechnutí na vteřinu dech zadržíme a vzápětí uvolníme zacpanou pravou nosní dírku a plynule vydechneme. Toto zopakujeme osmkrát. Nejprve s levou nosní dírkou, potom s pravou a nakonec takto dýcháme oběmi taktéž osmkrát na šest vteřin a vteřinku zadržení s plynulým výdechem oběmi dírkami nosu. Účinek je takový, že se nám jakoby najednou rozlije v celé hlavě příjemné teplo a dojde k výraznému uklidnění celé nervové soustavy. Toto cvičení nám může pomoci daleko účinněji než každodenní ničení těla psychofarmaky. Je zřejmé, že používání zcela přesně cílených technik má své opodstatnění, neboť dosažené výsledky jsou často vyšší než u klasického způsobu léčby psychické nerovnováhy.

Jan Šejnost, poradce zdravého životního stylu

 Publikoval 11:50

  8 komentářů na “Cvik pro uklidnění nervů”

  1. Po cviku jsem cítil velkou úlevu.Všem doporučuji

  2. Děkuji za článek. Výborné cvičení, samotného mě překvapilo, co dokáže „jenom“ dýchání. 🙂

  3. hned jsem vyzkoušela,super cvik,budu trénovat denně ,díky:-))

  4. Fakt to funguje..:)

  5. Opravdu to funguje, děkuji za cvičení. Jen se mi potom motala hlava a byla jsem oblblá, nevím jestli to tak má být.

  6. Určitě to vyzkouším

  7. Bolí mě po tom hrozně hlava

Je nám líto, ale formulář pro přidávání komentářů je momentálně uzavřen.